Gårdagen hos Emma

Försökte gång på gång blogga igår men de lilla inlägget ville inte ge sig! gav upp efter ungefär 384570 gånger (jag erkänner, jag avrundade uppåt) och tänkte att jag får fixa det idag :)
Iallafall, Var ju hos Emma igår med Miranda & Ellika. Vi åt, pratade, skrattade, spelade spel, ni vet sånt som superhjältar gör på fritiden. åkte därifrån runt kanske halv 1 och somnade gott i min säng kort därefter!

Idag står plugg på schemat, love it!!! Vid halv sex ska jag till mormor för att spela bingolotto. kanske kammar hem några miljoner, vem vet? I sånna fall ska jag köpa ett vindkraftverk. Jag gillar dom. Nu ska jag ta tag i mitt pluggande, vi hörs senareeee
Miranda försökter hålla god min men vet att hon blir totalkrossas på Ticket to ride. Livet är hårt
 
Snodde en pic från Engans blogg på den oerhört goda efterrätten! M.U.M.S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback